Pärlor

Jag har pärlat en hel del de senaste dagarna och har faktiskt tagit mig i kragen direkt och strykt det mesta. Så titta och beundra ;)


Tröttnade lite på att mitt fönster alltid ser så tomt ut så jag pärlade
lite blommor som jag har satt upp där nu. Och ja, blommorna återfinns
Super Mario Bros. :)


Hammarby - såklart! ;)


Så nu står Hammarby bredvid Roma :D

Ibland så pärlar jag mest för pärlandets skull och då har jag ingen lust att stryka för jag vet snart inte var jag ska göra av allt och pärlor är faktiskt inte så billigt så man kan köpa det hela tiden. Men ni får se det ändå, i ostrykt skick :)


Love..


Siluett över Sverige


Glasunderlägg Turtles

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0