Påsken del 3

Gårdagen spenderades med Emelina, vi satt och pärlade i princip hela dagen. Det var riktigt nice! :D
Vi har hade tänkt göra det i julas tror jag men det blev till påsk istället. Det funkar det också.


Leonardo DiCaprio i svartvitt. (Strök den dock inte)


Omnom! Från spelet Cut The Rope :D


Godiset som Omnom ska äta


Emelina gjorde Angry Birds-fågeln :)



Hon gjorde även lite grejer till sin Super Mario-dörr :)

Hon pärlade även en buske som jag tyckte såg ut som Flubber, det blev lite ansträngt när jag sa det, haha ;)
Jag missade tydligen att ta kort på den, oops.

Men ja, det var riktigt trevligt och vi lär göra om det. Fast nästa gång ska vi försöka pärla något riktigt stort och häftigt. Vi ska bara komma på ett bra motiv först :)

Annars så är påsken slut nu och lika bra är väl det. Det blev inget påskägg hos farmor och farfar men väl en tårta som såg ut som en kyckling. Det gick minst lika bra faktiskt.

Imorgon ska jag jobba några timmar på förmiddagen, det är ju nämligen så att det ska vara omval här i valkretsen och nu ska alla röstkort ut. Efter jobbet ska jag luncha med Michelle. Awesome! :)

Ha det!


Kommentarer
Postat av: emelina

jag kommer aldrig se det som en buske haha, fast på håll ser det lite ut som en, men aja, jag har en flubber på min dörr hahaha :D

2011-04-25 @ 21:07:12
URL: http://fooppiis.blogg.se/
Postat av: emelina

jag gjorde även Nala och Zazu!

kom på det nu haha :D

men ja vi ska göra något stort asc00lt.

2011-04-25 @ 21:08:13
URL: http://fooppiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0