Tisdag

Att gå och lägga sig tidigt och att somna tidigt är inte alls samma sak. Det märkte jag inatt. Jag gick och la mig vid 22, vilket är tidigt för mig, men jag somnade inte förräns vid 1. Otroligt oskönt med tanke på att jag skulle gå upp kl 5. Men det gick rätt bra ändå, upp kom jag. Det flöt på bättre idag än igår på jobbet. Med tanke på att allt ska ske inom en viss tidsram så går tiden jäkligt fort. Det är helt galet. Men det är nice också, för det märks knappt att man jobbar 10 timmar då.

Efter jobbet åkte jag upp till Gröna Grodan för att träffa Jenny, Andréa och Verran. Det var otroligt länge sen vi träffades alla fyra, så det var väldigt trevligt. Vi satt och pratade om allt möjligt i några timmar och jag åt Gröna Grodans extremt goda hamburgare. Det satt fint det :)

Jag har även spelat innebandy nu på kvällskvisten, det var ganska länge sen vi var med och spelade så det var skönt att röra lite på sig. Jag och Andréa måste ju komma i form till Vårruset, spännande!
Men jag vet inte, det var ändå inte så roligt att spela idag. Jag finner inte så stort nöje i att spela med en massa killar som verkar få för sig att det är någon jävla VM-final som spelas och när dom bara ska dribbla hela tiden och missa antingen dribblingen eller målet 9 gånger av 10. Det är lite irriterande faktiskt. Det kändes lite högstadie över det hela och då försvinner det roliga...

Nej, nu måste jag läsa två rättsfall innan jag kan sova. Jag hade totalt glömt bort att dom skulle läsas till imorgon. Jag har bara mig själv att skylla så det är bara att läsa nu. Men det är bara 11 sidor så det är rätt så chill..


/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0