Too school for cool...

Ibland är man i skolan utan att plugga. Så har det varit nästan hela dagen idag i alla fall. Dagen började med att vi sökte vetenskapliga artiklar till caset som vi jobbar med under hela terminen. Vi hittade ett gäng artiklar på ungefär en timme som ska läsas genom nu för att se om dom är något att ha. Skönt att alla är på engelska...
Sen väntade vi i ett gäng timmar på att vi skulle ha handledning. Vi hade liksom inte grupparbete att göra eller rättare sagt inget som vi kunde göra. Det kändes lite konstigt faktiskt...
Så dagen har inte varit jätteproduktiv men man måste ha såna dagar också, kanske liiite ovärt att den spenderades i skolan ändå hehe.

Har hämtat ut tentan idag också. Det krävdes 14 poäng för att få G. Jag fick 14 poäng. Perfekt helt enkelt, varför vara överambitiös liksom? Nej, men det gick som väntat, jag fick väldigt lite poäng på de sista två uppgifterna som jag stressade genom och mer poäng på de tre första som jag antagligen la ner lite för mycket tid på.
På ett sätt känns det lite skumt att bli godkänd på en tenta och ändå veta att jag fortfarande inte fattar vetenskaplig metod. Det känns inte genomtänkt men jag orkar inte bry mig, faktiskt.

Ikväll ska jag till Harrys med Andréa, Verran, Anna och Emma - det är Musicquiz! :) Så ska jag ska nog ta mig en cider för att fira tentaresultatet också. Så får det bli. :)

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0