YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!

JAG FICK GODKÄNT PÅ TENTAN!

Det är jävligt nice! :D :D :D :D

Fy fan alltså, jag loggade in och ut säkert 5 gånger på Studentforum bara för att se så det stog ett G varje gång jag gick in. För att vara helt säker på resultatet alltså. Jag har nog aldrig blivit så förvånad i hela mitt liv.

Jag tror det är dags att jag börjar tro lite mer på mig själv i skolsammanhanget. Nu har jag gått runt och varit helt säker på att få U på två tentor i rad och båda har slutat med att jag har fått G. Så att ja, jag är nog inte så dålig i skolan i alla fall.

Men fy fan vad skönt.

Det ska bli jäkligt intressant att hämta ut tentan för att se vad det var som räddade mig. För jag menar, jag hoppade ju i princip över en hel fråga så jag måste ju ha skrivit jäkligt bra på någon annan fråga eftersom det ändå räckte till G.

Nu ska jag gå och bränna upp Edvardsson, tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Frida

Fy fan vilka socionomer vi är alltså ;)

Hur skönt som helst och den där Edvardsson - bye bye!! ;)

2011-04-12 @ 18:59:22
URL: http://friorn.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0