GULD!!



Ett guld är till för att försvaras tänkte vi och vann Örebrocupen i år igen!
Det blir fanimej inte bättre än så tror jag.

Vi vann först semifinalen mot Sturehov med 3-1, riktigt stabil seger.
Sturehov fick in ett tröstmål i sista minuten ungefär, så det var inte så nervöst mot slutet, tur det!

Sen var det final mot Karlslund, vi gjorde 1-0 efter ungefär 7 minuter och sen var det en ren pärs i 18 minuter.
Fy fasiken, jag har nog egentligen inte nerver för att vara tränare.
Men vi höll ut! Och hade egentligen det mesta av spelet men man vet aldrig med inomhusfotboll alltså.

7 matcher - 7 vinster
21 gjorda mål - 1 insläppt mål

Jag har sagt det förut men jag säger det igen. Jag är såå stolt!
Det finns inte tillräckligt med ord för att beskriva hur stolt jag är.

Nu ska jag sitta och titta på guldmedaljen ett tag.
Och imorgon när ni andra lägger energi på att fira nyår ska jag mest fira det här guldet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0