Dålig humor och smärta

Jag tror att jag övertaggade Magnus Betnér litegrann igår faktiskt. Det var inte så bra som jag trodde att det skulle vara. Han brukar ju vara extremt bra. Men hans skämt igår var tråkiga faktiskt. Han stog mest på scenen och skrek tyckte jag och såg lite väl självbelåten ut. Nej, jag är lite besviken.

Idag har varit rätt chill, grupparbete i några timmar och föreläsning. Jag gick i första pausen på föreläsningen. Anledningen är att föreläsaren är virrig och gör mig förvirrad. Jag får ut mer av att läsa hemma.
När jag kom hem tog jag mig en promenad på gåbandet. Jag tror att jag kanske körde lite för hårt för satan vad jag har ont i knät nu. Jag börjar bli så trött på det här knät nu, men det finns ju ingen smärta. Det sa en lärare på gymnasiet en gång. Han har ju rätt, smärta är bara något man får för sig. Men det kan ju göra jäkligt ont ändå liksom.

Så nu ska jag lägga mig raklång i soffan och kolla på någon film!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Linn

jag är jävligt tveksam till det där med smärtan.. för då får jag för mig det väldigt ofta nu för tiden. ;) tack för din kommentar på min blogg btw!!! har aldrig, någonsin, inspirerat nån annan till att träna, haha! :D men ja, All In 2011!

2011-02-25 @ 22:52:44
URL: http://goingthroughchanges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0