Förvirringen och snön

Alltså, anledningen till att jag ens skulle skriva på bloggen igår var för att berätta om EN sak, och den lyckades jag glömma bort att skriva om. Snacka om att vara förvirrad.
Men i alla fall, så skulle jag berätta att jag fick G på den där hemtentan som jag hade för tre veckor sedan som var lika med 10 dagars ångest. Så jäkla skönt att jag klarade den! Och det bästa av allt: gränsen för G var 8 poäng och jag fick precis 8 poäng (av 15 poäng). Varför vara överambisiös liksom?

För övrigt så är jag jävligt less på snön nu, var det tvunget att komma mer idag? Vi har haft vinter i 3 månader nu, räcker inte det?? Och det är skönt att bussarna går så bra också, det kom liksom inte en enda buss på 45 minuter vid universitetet i eftermiddags, sen kom det tre stycken på en gång. Plus att dom hade hoppat över 1an som skulle gå 16.17. Bara sådär liksom. Men jag tycker synd om busschaufförerna, dom får verkligen ta all skit fast det faktiskt inte är deras fel, det är som vanligt slipsnissarna som inte fattar någonting. Det verkar vara ett genomgående tema på många företag i Sverige. Bra jobbat!

Nej nu ska jag väl plugga lite. Imorgon är det 3 timmars föreläsning, vi får se om jag orkar stanna kvar hela tiden. Jag vill mest ha helg!

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0