Hej hej bloggen!

Det känns som att det är skolan dygnet runt. På tre dagar den här veckan har jag varit på universitetet i ungefär 25 timmar och pluggat hemma i minst 7-8 timmar. Det är härligt! Förhoppningsvis så lugnar det ner sig någon gång här framöver. Kanske. Men jag har inte så höga förhoppningar om det faktiskt.
Men imorse fick jag lite sovmorgon i alla fall, det var riktigt skönt att sova någon timme längre än vanligt. Väl behövligt. Men det kompenseras imorgon när jag ska gå hemifrån vid 7.15. Men jag ska satsa på att köra hårt torsdag och fredag nu så att jag kan få lite ledigt i helgen. Det skulle vara grymt skönt!

Jag vet faktiskt inte om jag har så mycket mer att berätta om, det händer inte så mycket annat i mitt liv än att plugga. Det är ju lite tråkigt, men det är sant. Och jag tänker inte tråka ut er med att skriva om vad jag har gjort i skolan idag eller vilken rolig bok jag har läst i. Nej, någon måtta får det faktiskt vara.

Men jag kan berätta att jag spelade innebandy igår och att det gick skitdåligt, oavsett vilket lag jag var i så vann jag inte en enda match igår. Så otroligt frustrerande, det ville sig liksom inte. Men så kan det vara, tur att man inte är en så dålig förlorare längre, det var värre förr. Men det blir nya tag nästa vecka. Och jag borde verkligen hämta min riktiga innebandyklubba som ju faktiskt befinner sig i Örebro nuförtiden, men jag vet inte riktigt när jag ska hinna med det.

Just, jag har ju pratat med Lovisa ikväll. Det var väldigt trevligt, det var ett tag känns det som, men tiden går så jäkla fort så jag har tappat begreppet om tiden lite grann tror jag. Men som sagt, väldigt trevligt. Vi har båda mycket i skolan och vi har båda väldigt tunga böcker. Jag har visserligen 7 stycken som blir riktigt tunga tillsammans men hon kontrade med biologiboken som väger 3.6 (?) kilo! Helt sinnessjukt, inte direkt någon kvällsläsning.
Men det är tråkigt att jag antagligen inte kommer hinna åka till Uppis när Lovisa fyller, men jag blir stressad av att bara tänka på att åka bort över en helg och kanske inte hinna plugga. Nej, det går nog inte. Men satsar hårt på Valborg, då åker jag upp oavsett hur mycket jag har att plugga! Sådetså!

Nej, nu ska jag plugga lite till, platta lite på håret och sen gå och sova.

/ A

Kommentarer
Postat av: Richard

Plattar du håret när du ska gå och lägga dig? :/

2011-02-10 @ 11:54:25
URL: http://TheStorm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0