Veckan..

Just det, bloggen, lätt att glömma bort mitt i allt läsande om paragrafer och lagar.

Men jag klagar inte på det, för det är väldigt intressant att läsa om LVM och LVU och allt annat. Det rullar på ganska bra nu faktiskt. Jag är inte ett dugg stressad längre faktiskt, känns som att man har kommit in i tempot. Alternativt så har arbetsbördan minskat. Kan vara en kombination också.

Den här veckan har i alla fall varit ganska chill. Jag har inte alls varit på universitetet så mycket som jag var där förra veckan. Vi hade ett seminarium i helklass, inget vidare faktiskt. Jag gillar mer när det är tvärgrupper, det är lättare att diskutera då. Vi ska ha ett likadant seminarium nästa vecka. Men det blir nog bra det där..

I tisdags åt jag lunch med Andréa och Frida, vilket var väldigt trevligt. Jag har inte träffat Frida sen nyårsafton så det var verkligen dags att ses. Det är intressant att vi går på samma skola men vi springer aldrig på varandra, visserligen hänger vi i olika byggnader. Men ändå.

Nej, det finns tyvärr inte så mycket mer att tillägga. Ska bli skönt med helg, jag har inte planerat så mycket och behöver nog inte plugga sådär jättemycket. Så ja, skönt är ordet. Mest för att jag inte behöver gå på något kalas i helgen, det är det bästa! ;)

Nu ska jag pärla litegranna :)

/ A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0