Gåbandet!



Häromdagen införskaffades en sån här till hemmet, ja precis, ett gåband.
Så nu har vi alltså ett sånt och en crosstrainer i hemmet. Det finns alltså ingen ursäkt längre för att inte börja träna. Jag känner pressen. Men jag körde faktiskt 45 minuter på gåbandet idag, så jag har kommit igång litegrann.

Den här veckan har jag åtta föreläsningar om vetenskaplig metod, känns sådär alltså, men förhoppningsvis så överlever jag.

Men för att överleva det hela så behöver jag sömn, därför ska jag sova nu! God natt!

/ A

(För övrigt börjar jag tröttna på vissa personer och jag förstår faktiskt inte varför jag engagerar mig längre)


Kommentarer
Postat av: Emelina

Känner samma sak om vissa personer, så nu vet jag vilka som är mina riktiga vänner och dom ska jag ta hand om. Man behöver inte dom som tror att man finns kvar hur länge som helst, jag har tröttnat så varför ska vi vara snälla mot folk?

I've just stopped caring. :)

2011-01-24 @ 00:38:04
URL: http://fooppiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0