Hodepine, Narnia og marknad!

Alltså denna huvudvärk, vad har jag gjort för att förtjäna den? Den har gett med sig litegrann, igår kväll kände jag inte av den alls. Men den fortsätter att komma och gå. Det är lite jojo-effekt över det hela. Men äsch, jag börjar vänja mig nu så det är rätt chill. Fast lite irriterande..

Igår var jag och Andréa äntligen och såg Narnia: Kung Caspian och skeppet Gryningen. Satan vad bra den var! Helt klart bäst hittills. Men jag måste säga att jag är ganska glad att vi inte såg den i 3D, för jag tror inte att jag har nerver till det. Det var tillräckligt läskigt för mig ändå, som vanligt alltså. Och den slutade så fint, så fint så att tårarna bara rann. 
Nästa gång det är dags för bio blir det Trassel i 3D med Anton. Det ser jag fram emot. :)

Ja, den här veckan har bestått av 4 dagars föreläsningar om vetenskaplig metod. Det är som att lära sig ett helt nytt språk, jag fattar väldigt lite just nu, men det ger kanske med sig till slut. Men inte konstigt att man har huvudvärk när man ska ta in all denna information. 
Fast idag var det nice, för jag var inställd på att ha heldag med föreläsningar men vi slutade vid lunch. Så då åkte jag hem och läste lite och tog mig en promenad på gåbandet samtidigt som jag tittade på O.C. 

Sen gick jag en sväng på Hindersmässan med Andréa och Andreas. Det var mest kallt men jag köpte det jag skulle, marknadsnougat såklart! Mums! 

Ska bli skönt med fredag imorn och på lördag blir det festeferre! :D

/ A 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0