Update

Okej, jag skulla kunna vara jättenegativ just nu, men nej, det tänker jag inte vara. Jag ska vara positiv, försöka se det positivt i alla fall.

Den här hemtentan är skum, men inte helt omöjlig. Kanske. Det märks om en vecka när jag ska lämna in den. Men det kanske får bli halvdant, jag gör ändå mitt bästa.
Vi har suttit på biblioteket sen kl 10 och det går ändå framåt. Jag har skrivit 625 ord just nu, alltså cirka en sida. Men jag är inte klar med uppgift 1 av 3 ändå. Lite ovärt. Men det går som sagt framåt = bra.

Jag har skickat in kursutvärdering idag också, den var iofs ganska negativ, men kursen har varit genomgående ganska dålig och flummig. Kan inte säga att jag har lärt mig så mycket. Det jag har lärt mig om samhällsarbete har jag lärt mig genom att läsa Alf Ronnbys fantastiska roman. Men den går inte att referera till, så det hjälps ju inte. Kan tänka mig att det inte blir alltför roligt för lärarna att läsa utvärderingen, ingen är nog positiv.

Min plan är att sitta här till 18.00, det får duga. Man kan ändå inte sitta för länge, för då blir det blockering. Men det är tur att Johanna är här, för hon bjuder på lösgodis och har samma hatkänsla gentemot Talleborg som jag har. Undrar om det finns ett Talleborg på riktigt, Karlbo fanns ju på riktigt.

Jösses, helt plötsligt ser jag fram emot juridikterminen. Kan inte bli värre än såhär.

Nu: strukturell nivå!

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0