Fredag...

Trots att jag har gått upp klockan 5 varje dag den här veckan så vill jag ju påstå att jag har haft årets softaste arbetsvecka. Har slutat klockan 12 varje dag, sjukt nice! Nu ser jag fram emot två veckors sovmorgon eftersom jag börjar 13.30 på dagarna. Gött!

Ja nej, annars har jag pärlat mest och kollat på Bond. Jobbar mig genom alla filmer som sagt. Har sju stycken kvar att kolla på. Fem av dom är jag visserligen inte så taggad på, beror nog mest på Timothy Dalton, George Lazenby och Daniel Craig. Tycker inte dessa herrar passar som Bond och de på senaste är på tok för nymodiga bara. Ja ja, I will see them.


1up i olika storlekar.

Kommer nog dock inte stryka dessa, kanske någon av dom. Mest för att jag inte har ngnstans att ha dom...

Imorgon är det kalas här i huset, mina föräldrar ska firas så alla syskon och syskonbarn kommer. Fullt hus det vill säga.

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0