Slut på semestern...

Jaha, nu är semestern slut, det är helt sjukt hur två veckor kan gå så förbannat fort!
Har ju faktiskt jobbat idag också, så semestern tog ju slut i förmiddags.

Men semestern avslutades med inflyttningsfest hos Jenny och Fredrik i Oxhagen. Det var väldigt trevligt, lugn och skön fest med lagom mängder alkohol. Det var ju inte direkt läge för kalasfylla dagen innan man ska jobba och köra 26 mil. Men det var nice ändå!

Så förutom att jobba idag så har jag mest varit trött. Sitter och halvsover framför Disturbia just nu men har även hunnit med att pärla lite under kvällen.

När jag kom hem från jobbet så kollade jag på Min Låtsas Fru, den relativt nya filmen med Jennifer Aniston och Adam Sandler. Den var helt okej bra, absolut sevärd. Men det är som vanligt med såna där halvtöntiga amerikanske kärlekskomedier - efter 30 minuter har man räknat ut hur det ska sluta. Men det är bra ändå, mest för att man inte behöver tänka så mycket eller engagera sig så värst. Så ja, bra film, se den.

Nu ska jag göra mitt allra bästa för att tagga till inför en ny arbetsvecka...

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0