SOMMARLOOOOOV!

Gårdagen och dagen har bjudit på redovisningar av den sociala utredningen, ett projekt som vi har arbetat med under hela den här terminen. Vi fick alltså en fiktiv anmälan första dagen på den här terminen och sen har fått flera anmälningar och så har vi haft samtalsövningar som alltså är ett slags rollspel där vi är både socialsekreterare och klienter. Så redovisningarna har gått ut på att vi har redovisat all information vi har fått fram och slutligen vilka insatser vi anser är mest lämpliga för personen i fråga. Spännande..!

Så min grupp hade redovisning imorse och det gick faktiskt bra tyckte jag. Tycker inte alls att det är så obehagligt med redovisningar längre och det är riktigt skönt. Kan bero på att jag har så bra klass! :)

När redovisningarna och allt det andra var klart så infann sig sommarlovskänslan. Gött som fan! Som avslutning på grupparbetet så gick vi till Coren och åt tacobuffé, något som vi har pratat om under typ hela terminen att vi skulle göra någon dag. Och den här dagen passade det ypperligt bra! Väldigt trevligt.
Efter intagen lunch så ändrade vi lite i utredningen, la till lite och gjorde den lilla kompletteringen vi fick. Så nu är allt klart. Gött som fan!

Och ikväll är det klassfest som gäller, riktigt nice! Fin avslutning på den här terminen.

Måste bara säga att det är helt sjukt att jag redan har gått ett år på universitetet. Hur hände det liksom? Jag har nog inte riktigt hängt med. Men bara 2 ½ år kvar nu då ;)

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0