The happenings

Oj oj, har inte orkat blogga på flera dagar nu. Har haft fullt upp och när jag väl varit hemma så har jag inte orkat skriva. Så kan det vara ibland.

I fredags var det jobb som vanligt, började 06.20 och det kändes som vanligt aningen omänskligt faktiskt. Efter jobbet åkte jag direkt hem till familjen Sandström för att fira att Agnes tog studenten! Woho! Jag hade pärlat en studentmössa som det stog Agnes 2011 på som hon fick i studenpresent. Jag hängde kvar där i några timmar, fikade gott och hade det trevligt.

Lördagsförmiddagen spenderades på Risbergska skolan och Rosta Gärde. Fotbollsförbundet kör ledarutbildningar i år för alla som är ledare för F98-lag. Så det var först lite teori där vi pratade om spelförståelse, väldigt intressant och lärorikt. Förbundet hade lagt det här utbildningstillfället i samband med att alla F98or var på Intersportlägret som är inkörsporten till distriktslagsverksamheten. Så efter teorin var vi på Rosta Gärde och kollade på deras första träning för helgen. Bra grej och nu har jag lite mer övningar som vi kan köra på träningarna. Det var även bra för då kunde jag kolla så att mina tjejer skötte sig ;)
Plus att jag spenderade tre hela timmar med Adolfsbergstränarna och jag var inte på dåligt humör när jag kom hem, bra grej!

Resten av lördagen spenderades hemma framför TV:n med mina pärlor. Återkommer med bilder på det när jag har limmat och haft mig.

Och där var helgen slut för idag har jag jobbat. Har tömt brevlådor i timmarna fem. Så jag har åkt till Kopparberg fram och tillbaka, roligt, verkligen.

Resten av kvällen ska jag spendera med att göra ingenting. Fem dagars arbete kvar sen är det S E M E S T E R !
Två veckors semester varav en ska spenderas i Turkiet. Wooooo!

Just, skatteåterbäringen kom i veckan och traditionsenligt så blev det en trevlig beställning på CDON. Säsong 6 av Beverly Hills 90210, sen är samlingen komplett :) Skulle även köpa några lättsmälta pocketböcker som jag kan läsa i sommar, men det hela slutade med att jag köpte fyra böcker under ämnet "Sociala Frågor". Hm, insnöad på ämnet kanske...?

/ A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0