Black Swan

Jag känner mig helt förstörd och sliten. Men jag antar att det är priset man får betala efter att ha varit vaken 36 timmar i sträck för att kolla på Oscarsgalan. Jag har inte hunnit sova så mycket nätterna efter det heller. Men satsar på att somna tidigt ikväll för idag har jag inte mått så bra. Det kan iofs bero på gårdagskvällen.

Igår var jag nämligen hemma hos Andréa. Vi åt kinamat, drack alkohol och kollade på film. Det var riktigt nice! Anledningen till detta var att Andréa åker till Spanien på fredag för att vara där i två veckor på typ praktik.
Men vi kollade på filmen Black Swan med Natalie Portman, som vann en Oscar för sin roll i den. Det var en väldigt intressant film, den var bra och budskapet var väldigt bra men den var knepig också. En väldigt mörk film faktiskt. Men otroligt sevärd, så se den! Den har ju biopremiär imorgon ;)
Efter filmen så kollade vi på några avsnitt av Vänner, vi hoppade lite mellan säsongen och såg avsnitt som vi visste skulle leverera roliga händelser, typ The One In Vegas och What Could Have Been part 1 och 2.

Så ja, idag har jag varit lite bakis och allmänt trött. Just nu känner jag mest att det är sjukt skönt att vara hemma, jag ska inte röra mig mer än nödvändigt, bara sitta och slappa. Nice!

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0