Kåbemattan Cup!

Ja, imorse klockan 6.00 började alarmet ljuda högt, det var dags att gå upp för att åka iväg till Fjugesta och spela Kåbemattan Cup. Och jag säger bara en sak, det gick fan så mycket bättre att spela fotobll idag än i lördags. Idag spelade vi verkligen fotboll och det resulterade i att vi vann alla matcher och således hela cupen :D
Jag gillar Kåbemattan av den anledningen att det bara är gruppspel och man spelar antingen förmiddag eller eftermiddag, sen är det klart. Riktigt skönt faktiskt!


Guldlaget! :D

Tabellen:

 

S

V

O

F

Mål

P

IF Eker Örebro

4

4

0

0

11-2

12

KIF Örebro

4

3

0

1

9-3

9

ÖSK Söder 2

4

1

0

3

2-7

3

ÖSK Söder 1

4

1

0

3

6-5

3

Lekebergs IF

4

1

0

3

3-15

3


Det såg helt enkelt väldigt bra ut idag, det må jag säga.
Men det brukar gå bra för oss i Kåbemattan, det är femte gången som vi är med och vi har vunnit den fyra gånger. Förra året blev det en andraplats, men då var ju inte jag med. Så varje år jag har varit med på cupen så har vi vunnit den, helt okej facit ;)

Men nu är jag trött, har ont i halsen, är förkyld och misstänkt feber. Så det blir inget mer idag, trots det otroligt vackra vädret så blir det till att hålla sig inomhus och inte göra ett dugg. Tanken var ju att gå på Johannas fest ikväll, men om jag mår såhär så blir det inget, tyvärr...

/ Coach



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0