Roma floppar återigen

Ja, Roma, vad ska man säga. Jag skulle kunna säga ganska mycket, men det är inga barnvänliga ord. Så jag nöjer mig med att säga dom högt i soffan bara och inte skriva dom.
Men det har inte varit en bra kväll rent fotbollsmässigt i alla fall, det kan man ju lugnt påstå i alla fall.
Baklängesmål, missad straff och utvisning. Bara skit.
Så nu kommer jag antagligen vara sur i några dagar, jag kommer garanterat att vara arg imorn. Så folk gör nog bäst i imorn att inte prata om Roma...

Fast på ett sätt är det fascinerande att man kan bli så upprörd över fotboll. Men är man supporter så är man.
Men Roma får faktiskt skärpa till sig litegrann, det är sanningen.

För på söndag är det Derby della capitale och då är det läge för vinst tycker jag. Vinner dom då så blir det lättare att komma över den här skiten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0