Monday (comes after sunday)

Har verkligen inte sovit mycket inatt och under de få timmar jag faktiskt har sovit så har sömnen varit riktigt dålig. Usch säger jag bara. Så det var riktigt segt imorse och de första timmarna i skolan, men sen kommer man in i rätt rytm igen.

Har alltså hängt på universitetet några timmar idag, vi la upp morgondagens opponering och lite sånt där. Vi har inte vår redovisning förrän på onsdag, ganska skönt faktiskt.
Men nu är det bara två dagar kvar i skolan och på onsdag kväll blir det klassfest! Gött fan! Ska bli så galet skönt med lov, längtar faktiskt efter att bara jobba. Det ska bli så skönt att gå till jobbet, göra det man ska, gå hem och sen släppa det för resten av dagen. Ingen bok man måste läsa och inga sidor som ska skrivas. WOHO!!

Eftermiddagen har bjudit på städning av rummet, pärlning av en Turtlesgubbe och fotbollsträning. Jag hittade mönster på alla Turtles-gubbar igår och tänkte att det ska jag pärla, har velat pärla just Turtles ett bra tag men hat inte hittat något bra mönster. Så jag började pärla och sate vad stora dom blir! Har bara gjort en och den är 8 plattor (29x56 cm). Crazy! Men sjukt coola!

Nu: Läsa lite
Sen: Sova lite (förhoppningsvis)

Woop Woop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0