Onsdag

De senaste dagarna har jag utvecklat någon slags halsont. Det gör inte jätteont, men det är något som rosslar och stör. Väldigt irriterande, har verkligen inte lust eller tid till att gå runt att vara sjuk. Men jag skyller allt på pollen (eller den aningen kalla helgen i Uppsala).

Idag har vi haft terminens sista seminarium, riktigt skönt faktiskt. Har inte lagt ner så mycket energi på det dock, vilket är synd för det var ett intressant ämne, men jag orkar verkligen inte. Min hjärna har slagit över på ledighetsläge tror jag. Men nu är det bara en månad kvar till sommarlov och det ska faktiskt bli trevligt att spendera den på Posten. Bara jobba, knappt tänka, och inte behöva ta med det hem..Gött ska det bli!

Eftermiddagen spenderade jag några timmar med Andréa och Verran för att hitta present  till Sanna som fyller år imorgon :D Så fest på lördag, jag ska nog ta det lugnare än förra året. Jag är tvungen till det för vi har match på söndagen, samling klockan 9.00.

Kvällen spenderades på fotbollsplaner. Jag trodde inte jag skulle hinna med träningen alls ikväll men jag hann med 45 minuter i alla fall. Ekers F15-18 spelade match efter det så vi var några som gick och kollade. Det är intressant att hänga med 13-åringar, det må jag säga, men trevligt. Efter första halvlek blev det lite för kallt så då tyckte jag det var dags att dra mig hemåt.

Nu ska jag packa ner allt inför morgondagens besök i skolan och sen gå och sova.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0