Prestigematchen!

Det här med att vara tränare kommer att leda till min tidiga död. Och döden kommer att ske genom en hjärtinfarkt eller liknande. Eller så får jag köra mer hårdträningen med tjejerna så vi avgör varje match på 10 minuter, det skulle vara nice...

I alla fall så blev det 1-1 mot Hovsta idag, och så länge vi det inte blir förlust mot Hovsta så är jag en nöjd tränare. För när vi möter Hovsta så handlar det inte bara om 3 poäng, det handlar om prestige också.
Men vi hade en avbytare och dom hade 5 avbytare, dom tog ledningen och vi kvitterade. Så man kan ändå säga att dom förlorade två poäng och vi vann en. 

Nu ska jag läsa genom sociala utredningen inför imorgon och sen fortsätta läsa Läckberg..:)

/ A 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0