Tröttheten personifierad

Gårdagens inlägg blev verkligen bara en enda röra av ord. Det var inte meningen, för jag hade faktiskt delat upp det och gjort styckesindelningar. Men tekniken är inte med mig.

Idag tog jag ordentlig sovmorgon, riktigt skönt faktiskt. Sen jag gick upp har jag hunnit tvätta en maskin med inrökta kläder och degat framför TV:n. Fast mest av allt så borde jag plugga, har ett seminarium att skriva klart, det sista för den här terminen, så det känns ändå rätt chill. Jag ska även göra matlåda till imorn också och om jag hinner ska jag stryka lite pärlor. Ingen rast ingen ro ;)

Ikväll är det träning också och nu har säsongen dragit igång på riktigt. Det var nämligen seriepremiär igår, jag missade den ju uppenbarligen, men tjejerna vann med 4-2. Riktigt gött! Så det ska bli intressant att få lite information om gårdagens match :)

Nej, läsa och skriva nu!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0