Tröttheten....

Att inte sova på en hel natt sätter sina spår, har varit konstant trött i ett dygn nu. Men hemtentan lämnades in igår med god marginal till den utsatta tiden. Kändes skönt att lämna in den och bli av med den, nu är det inget idé att gå runt och fundera på den mer. Om tre veckor kommer resultatet och det får bära eller brista.

Igår kväll spelade tjejerna match mot Skyllberg på en fotbollsplan i skogen mitt ute i ingenstans. Det började bra när vi gjorde mål efter 1 minut ungefär. Trots att vi tog ledningen i matchen två gånger så förlorade vi med 3-2. Men det var orken som tröt och spelarna i Skyllberg är lite större än våra spelare och det gör väldigt mycket i den åldern. Men jaja, man kan ju inte vinna alla matcher och det är givande att förlora någon gång ibland. Vi tar nya tag på söndag mot Hovsta, prestigematch om något.

Dagen har spenderats i skolan och vi börjar bli helt klara med projektet som ska redovisas i början av juni. Vi ska ses på måndag och förhoppningsvis kan vi anse oss klara då. Om så är fallet så kommer jag vara ledig större delen av nästa vecka och det skulle vara grymt skönt! :)

Har precis pratat i telefon med Lovisa i en timme. Alltid lika trevligt :D Snart är det sommarlov och då kommer hon hem vilket är tur för då slipper jag sakna henne så mycket!

Nej, nu ska jag fanimej gå och sova. Imorgon blir det några timmars jobb och sen är det HELG! Gött!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0