Veckan so far..

Det har verkligen inte blivit så mycket ledigt som jag hade tänkt mig. Det har såklart blivit massa jobb istället, men jobb inbringar ju pengar så jag klagar nog egentligen inte så mycket.

Blev väckt i tisdags morse av jobbet så det var bara att pallra sig upp då och igår jobbade jag några timmar för att öva på ett distrikt som jag ska köra i sommar.

Igår kväll var jag och Andréa på Pirates of the Caribbean: I Främmande Farvatten 3D. Den var faktiskt riktigt bra! Den bästa enligt mig, för äntligen var Jack Sparrow huvudperson i filmen och man slipper den töntiga kärlekshistorien mellan Will och Elizabeth som ändå inte slutar så speciellt önskvärt. 3D-effekterna var väl lite halvdana men ändå helt okej. I de tre andra filmerna så har det alltid varit en liten filmsnutt efter eftertexterna, så vi satt kvar där och kollade på eftertexterna och banne mig, det var lite mer film. Så lurigt!

Idag har vi haft den sista föreläsningen för den här terminen, hade egentligen inte tänkt åka på den men eftersom jag kunde ta bilen så åkte jag iväg ändå. Vi var 10 personer på föreläsningen, tror att alla andra har tagit lite lov. Det bästa var att de enda som var där från min klass var min grupp. Flitigast eller? Haha.

Kvällen har jag spenderat i Oxhagen, hemma hos Jenny med Andréa och Verran. Otroligt fin lägenhet och det var väldigt trevligt att spendera några timmar med dom :) Vi tog a little trip down the memory lane och det skapade många skratt. Haha vi var verkligen unga och dumma en gång i tiden, det må jag säga. Men vi hade ju roligt i alla fall. 

Vi får väl se om det blir jobb eller ledighet imorgon. Jag vet liksom aldrig riktigt. 

Ciao!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0