Rubrik

Hej hej hallå!

Dåligt med bloggande nu, men det är oftast ingen rast ingen ro! Det är mycket med frallorna och så har jag hemtenta mitt i alltihop. En tenta som visserligen ser ganska chill ut, dock verkar den jävligt trist. Men jag ska väl försöka komma igång med den någon dag.

I tisdags drog innebandysäsongen igång. Yes, det blir en sån i år också. Vi är ju nämligen ett gäng som har dragit ihop ett korpenlag - Bloody Sunday! Ska bli kul och det kan ju knappast gå sämre än när jag spelade korpen sist, haha. Men hursomhelst så hade vi första träningen i tisdags, det gick bra och resulterade i förjävlig träningsvärk och en blå näsa (en innebandyboll kan åsamka stora skador tydligen).  

Onsdagen spenderades med att springa i trappor och ge folk post. På kvällen var det fotbollsträningen, vilken jag fick hålla i själv för att de andra tränarna var ute på vift. Jag har inte hållt i en träning på väldigt länge och jag hade inte haft tid att komma på några vettiga övningar så det blev väl inte så bra. Men äsch.
Här någonstans insåg jag även att en blå näsa indikerar på medverkan vid slagsmål snarare än medverkan på en innebandyträning. Intressant läge..

Igår fick jag det här:

Vilket ledde till att det inte blev så värst mycket annat gjort igår...

Denna dag ägnas till att få ordning på allt inför imorgon när det är dags för första fralleveransen. Fortfarande lite rörigt..

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0