Yes Yes Yes!

JAG KLARADE TENTAN!

Så jäkla gött, resultatet kom ut igår och det är alltid med en klump i magen som man går in på studentforum för att kolla hur det har gått. Men fan vad nice det är när det står ett G där!

Man var tvungen att få 10 poäng för att klara godkänt och jag lyckades skrapa ihop hela 11,5 poäng. Alldeles lagom tycker jag! Så nu är jag officielt halv socionom, känns mycket bra! :)

Nu är det ju såhär också - jag är otroligt skoltrött och har varit det hela den här terminen. Så för att motivera mig till den här tentan så sa jag att jag skulle köpa mig en Ipad om jag klarade tentan. Och ja, jag klarade ju tentan så nu ska jag alltså köpa mig en Ipad! Känns nice och aningen dyrt också för den delen. Jag vet inte riktigt vad jag ska ha den till rent praktiskt, men det är ju kul att ha en kan jag tänka mig.
Men jag tänker att jag ändå inte är så värst insatt och ganska tekniskt okunnig, så då tänker jag att jag kanske inte behöver kosta på mig den nyaste modellen och istället nöja mig med en Ipad2. Men jag vet inte, det är ett svårt beslut...haha. En Ipad blir det i alla fall, för jag klarade ju tentan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0