Leadsdag och Disneykväll

Två preleads och ett lead! Så tänker jag sammanfatta den här dagen. Det gick mycket, mycket bra på jobbet idag helt enkelt. Leadet var det finaste, jag satt och Q-säkrade (kvalitetssäkrade) kunder för att jag inte orkade prata med någon och då ringde jag till en lite för effektiv växeltelefonist som kopplade mig utan att jag hann säga något. Till en ekonomichef till och med, de brukar aldrig gå att prata med, vi ska typ inte ens ringa till dem egentligen. Men vips (!) hade jag ett lead för han var så intresserad som man bara kan vara! Han ville ha en telefonkontakt nu på fredag! Det var crazy och jag hoppade och skrek av lycka till Calle som skrattade åt mig, men såg ut att glädjas å mina vägnar. Nice.

Kvällen spenderades med åter igen mycket glass och kolasås, denna gång hemma hos Andréa. Vi kollade på Aladdin (Alladin?) och sedan Greys och Fråga Olle. Aladdin är så stört bra! De andra programmen också, men Disney slår allt med hästlängder! Humorn är kul. Och sångerna är vackra. Och det är grymt bra tecknat. Det har liksom allt! Crazy. Hm, jag kanske ska kolla på Lejonkungen II? Lejonkungen är ändå min favoritfilm. Kanske hör till att se spin-offen? Men bara tvåan i så fall, aldrig att jag kollar på trean! Någonstans måste jag dra gränsen...

Imorgon blir det bowling och det ska bli kul. Hoppas Frida följer med!

Just ja, jag pratade med Tove igår! Det var så himla mysigt och jag började nästan gråta när jag tänkte på hur mycket jag saknar henne... Vi har inte träffats på typ åtta månader. Tur att vi ska hänga hela sommaren och sedan flytta till Oslo tillsammans! Hon hade köpt en födelsedagspresent till mig. Spännande. Hon ska få sin NZ-present också. Den är nice. Iih jag vill att hon ska komma hem nuuuu!
För att fortsätta med optimismen (det är ju det bloggen är till för) kan jag säga att gillar att jag har många vänner att få sådana här trevliga känslor av. Vänner är nog det viktigaste i livet. Jag skulle dö (!) utan mina. På nolltid.

/Underbar och älskad av alla (och på jobbet går det också jättebra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0