Det nya livet..

Idag gick startskottet för mitt nya liv i åtminstone tre månader framöver. Vilket innebär:
- Extremt mycket träning
- Ingen dricka
- Inget godis
- Så lite alkohol som det bara är möjligt att inta (ingen alkohol skulle kännas falskt, med tanke på att t.ex. hultsfred inträffar under denna tid)
- Massa frukt, möjligtvis lite grönsaker
- Och lite mer träning på det

Jag är faktiskt väldigt taggad på mitt nya liv, jag tror det kan bli bra.
Speciellt efter dagens gympass, det var väldigt skönt att gymma faktiskt. Jag hade glömt bort hur bra man känner sig efteråt. Jag har ju faktiskt inte gymmat sen i typ oktober. Jag väljer att kalla det för en liten svacka.
Jag har helt enkelt en väldigt positiv inställning till det här. Jag har mina målsättningar, upp till bevis i slutet av augusti.

Jag har lyssnat massa på Laakso nu ikväll, och av en slump råkade jag trycka igång Second Winter, det är ju typ deras bästa låt! Jag hade totalt glömt bort den. Det var den absolut första låten jag hörde med Laakso, så sjukt bra! Det är Jossefins förtjänst att jag lyssnar på dom, första gången vi ens pratade med varandra var när jag av någon anledning följde med henne för att köpa en skiva med dom. Och jag berättade att Backstreet Boys var mina idoler, hon tyckte det var coolt - början på en fin vänskap!
På tal om Jossefin måste jag styra upp en resa till Sthlm snart och kolla på en högvakt, jag får försöka pussla ihop det där.

Nu ska jag sova väldigt gott efter dagens all träning och telepatera all min kärlek till J, det kan nog behövas.

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0