Sega föreläsningar

Jag har varit på världens segaste föreläsning idag. Helt galet. Vi snackar en man från skåne som ska prata om människosyn och idéhistoria. Jag förstog typ inte vad han sa, skånska är lurigt. Och han svävade ut hela tiden. Alla blev galna, alla undrade vad han höll på med. Ena stunden var det lite människosyn, andra pratade han om sin bok om Hells Angels. Såååå segt! Och vi har tre timmar till imorn med den karln. Kan bli intressant.

Men who cares? För imorn direkt efter föreläsningen åker jag till Uppsala för att spendera kvalitetstid med min medbloggerska (som iofs aldrig bloggar, men ändå). Åh det ska bli så trevligt! :D

Men nu måste jag ta mig i kragen och skriva klart seminariet. Jag orkar inte. Men jag måste, nu nu nu!

Och världens bästa skådespelare fyller år idag. Leonardo DiCaprio. Världens. Bästa. :D

/ A

Kommentarer
Postat av: emelina

VÄRLDENS FINASTE OCH BÄSTA GRATTIS PÅ HONOM! åh jag skulle vara så lycklig om jag fick träffa honom. haha skulle typ sluta andas. HAHA

2010-11-11 @ 20:13:52
URL: http://fooppiis.blogg.se/
Postat av: A

Det skulle vara ett fint sätt att dö..

:D

2010-11-11 @ 22:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0