Pärlplattor

Okej, nu har jag tagit kort på lite av det jag pärlar när jag tröttnar på skolarbete eller när jag egentligen borde plugga.


Min Super Mario-vägg


Glasunderlägg


Schassen och Knasen (gjorda på fri hand)


Super Mario-svampar


En smurf, Homper Simpson och oidentifierbara figurer...


Flamingo, apa och giraff


Nalle Puh, Tiger och Nasse


Snobben och Milo


Figur från Toy Story (tror jag) och små Lightning McQueens


Fiskar


No smoking

Jag skrev ju även för ett tag sedan att jag hade pärlat massa och satt upp på vår duschkabin, dom ramlar mest ner och jävlas plus att det är svårt att ta kort på det, men jag jobbar på det :)

/A

Kommentarer
Postat av: Lovisa the one and only

JAG VILL HA FLAMINGON!

2010-10-31 @ 22:23:08
Postat av: Richard

Härligt Amanda! Började nästan tappa hoppet om att bilderna skulle komma upp över huvud taget. Snyggt pärlat dessutom! Förresten så är väl ändå de oidentifierbara figurerna mellan Smurfen och Homer ändå huvudpersonerna i spelet "Bubble Bobble"?

2010-11-01 @ 13:15:21
URL: http://TheStorm.se
Postat av: Amanda

Ja du Lovisa, man vet aldrig vad som kan följa med i resväskan när jag kommer till Uppis ;)



Ja, Richard, jag började nästan också tappa hoppet där - men så hittade jag kameran och laddaren ;) Tack så mycket :D Hm, ja det är helt möjligt, jag har aldrig hört talas om spelet och aldrig sett figurerna, men dom var roliga att pärla ;) Ska kolla upp det nu!

2010-11-01 @ 19:01:05
Postat av: saga

Hur sätter du fast dem på väggen? :)

2011-02-27 @ 21:04:12
Postat av: Amanda

Jag använder häftmassa :)

Det går även att använda dubbelhäftande tejp men det kan bli fult på väggen av det..

2011-02-27 @ 23:34:14
URL: http://komigenamanda.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Mina barn älskar Nalle Puh och gänget, du har möjligtvis inte gjort Kanin och Ior också? Eller kan ge tips på hur man kan skapa ett eget mönster?

2013-01-30 @ 11:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0