Eyjafjallajökull



Ja, för ett år sen satt jag fast i Manila på grund av den där jävla vulkanen på Island. Eyjafjallajökull. Namnet är visserligen ganska roligt, men att sitta fast i Manila var inte så roligt. Men tack vare att jag bara hade en kanal på mitt hotellrum så kunde jag otroligt mycket om wrestling efter den veckan. Och jag kunde gå på bio varje dag för att det var så billigt. Plus att jag var nära ett vredesutbrott på McDonalds. Anledningen till att jag ens gick till McD var för att jag inte ville ha ris, jag ville inte ens se ris, och då tänkte jag att där borde dom inte ha det. Men den första frågan var: Do you want fries or rice? Wtf liksom. Plus att frukostbuffén på mitt hotell bestog av ris och kött. Precis vad man vill ha till frukost liksom. Ne men det var en spännande vecka och jag vill aldrig uppleva det igen, tack!
Jag borde faktiskt ha åkt till Island nu i dagarna och sagt några väl utvalda ord till den där vulkanen. Men det är ju så förbaskat dyrt!

Men jaja, nog om det, känns bara skumt att det redan har gått ett år sen resan. Crazy!

Den här dagen har gått otroligt fort. Den började med jobb mellan 6-9, uppgiften var att dela ut reklam i Vivalla, så det vara bara att köra på. Resten av dagen har spenderats i skolan med grupparbete, lite tråkigt att sitta inomhus hela dagen när det är så fint väder. Men jag är ju så jäkla allergisk så kan ju ändå inte vara utomhus för mycket. Men jag tog en sväng på stan på hemvägen för att inhandla en visselpipa och en hel del pärlor. :)

Och är det inte konstigt att man för bara några veckor sedan undrade om vintern någonsin skulle ta slut och nu är det nästintill sommar? Jag hänger inte med...
Men inte för att jag klagar alltså. Det är nice med värme (trots allergin)

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0