Pärlorna

Det har inte hänt så värst mycket på pärlfronten på den senaste tiden, mest för att det har varit så mycket att tänka på i skolan. Men även för att jag inte har orkat stryka det som jag pärlade för länge sen. Kan vara för att jag har flyttat in TV-spelet på mitt rum också, FIFA är också ett skönt avslappningsmoment i livet.
Men i alla fall så tog jag tag i mig själv och strök litegrann idag. Så jag tänkte visa upp det :)


4 stycken glasunderlägg som pryder bordet på mitt rum :)


Romas logga, är ganska nöjd med den faktiskt.

Och jag strök den idag eftersom att Roma spelar mot Juventus just nu. Det går ju sådär. Juventus gjorde just 2-0 och det är ju inte alls bra. Men vad fan gör väl det om 100 år.

Jag har fått så trevliga nyheter idag så jag bryr mig inte :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0