Ingenting, ingenting..

Att göra ingenting, eller snarare att inte behöva göra någonting är min nya favoritsyssla. Fy fasiken vad skönt det har varit. Det är alltså det jag har gjort idag, absolut ingenting. Eller ja, jag har ju pärlat, strykt och limmat. Tänkte försöka slänga upp en bild under morgondagen.

Igår kväll hängde jag dock på Liquid med Andréa, Verran, Anna, Emma, Henrik och Pontus. Sjukt nice, men sjukt kallt. Vad hände med sommaren liksom? Den försvann litegrann. Plus att det var fredagkväll och är det någon gång i veckan som man (jag iaf) är sliten så är det just fredagkvällar. Men det var nice att bara sitta och ta en öl - inte så värst ansträngande faktiskt!

Förutom att göra ingenting idag så har jag träffat Josefin nu på kvällskvisten. Vi chansade på att det kanske skulle kunna bli en föreställning av "Döden på hospitalet" ikväll, men icke. Inställt denna gång också. Vi hade ju inte förväntningar denna gång så vi blev inte lika besvikna. Vi gick till affärn och köpte lördagsgodis, bestående av Tom&Jerry-påsen och ett trepack Kinderägg, istället. Sen gick vi hem till Josefin och spelade Alfapet. Helt klart värt!

För övrigt så la jag ut en annons på Blocket häromdagen med lite böcker som jag vill sälja. Det går framåt måste jag säga. Har hitills sålt 7 av 15 böcker, varav jag måste skicka en till någonstans i Värmland. Så var nere på Maxi idag och köpte ett sådant där grönt brevpaket att skicka boken i. Men det fanns ju ingen anledning att lägga den på lådan idag för den töms ju inte förräns imorn och det är ju faktiskt jag själv som tömmer den så....

Yes, jobb imorn. Sista söndagstömningen för den här sommaren. Men sen är jag ledig måndag - onsdag nästa vecka. Ska bli så skönt. Sen är det bara 7 arbetsdagar kvar, sen börjar skolan. Yey? Njaaa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0