Pärlorna, filmerna och Harry Potter

Tjipp!

Har varit lite bloggtorka nu några dagar men det beror på att jag har sorterat pärlor i princip hela tiden i flera dagar. Det har varit pärlor och sortimentslådor överallt och i söndags fick jag akut åka till Biltema och köpa fler lådor för att de jag hade inte räckte till. För jag tänkte att om jag väl börjar sortera så ska jag fan sortera klart hela lådan. Och nu är jag klar! Gött som fan. Lådorna står på hög här bredvid mig, uppskattningsvis har jag nog 90 000 pärlor för tillfället. Sjukt värt!

Och under tiden som jag har sorterat pärlor så har jag hunnit se massa filmer, för man måste ha något ljud på i bakgrunden, men jag kan ju inte påstå att jag har sett 100 % av filmerna, men nästintill i alla fall. Började i alla fall med "Life as we know it". Bra film där en aningen tilltrasslad situation uppstår, men det är även en film som man kan räkna ut hur den ska sluta efter ungefär 20 minuter. Men bra för det, så se den!

Sen har jag kollat på ett gäng Bondfilmer - fick för mig att jag ska kolla genom alla filmer då jag är lite osäker på om jag faktiskt har sett alla i sin helhet. Dom är ju alla ganska så likadana (skurk vill ta över världen genom att spela ut usa mot antingen kina eller ryssland och Bond är den enda som kan rädda världen och så träffar han såklart massa snygga tjejer under resans gång) Men jag tycker det är sjukt bra och har hunnit se 8 filmer sen i lördags.

Har även kollat på Harry Potter och halvblodsprinsen, bara för att jag tycker det är den bästa av filmerna. Och på tal om Harry Potter så var jag och Andréa och såg den sista filmen på bio igår. Jag tänker inte säga ngt om den ifall ngn som läser här inte har sett den. Men jag kan säga två saker; 1. Fucking awesome! Så bra var den och 2. Haha, jag dör av skratt och kunde inte sluta skratta på minst en timme.
Och som ett brev på Posten så kom idag Harry Potter filmerna nummer 5, 6 och 7:1 på DVD. Så nu har jag alla filmer som går att ha på DVD. Känns stabilt, mest eftersom vi ska ha Potter-maraton i vinter! :)

Nä, jag tror jag ska pärla nu, faktiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0