Perler beads!

Okej, här kommer lite bilder på det jag har pärlat på sistone!


Turtles!

Den senaste tiden har jag inte pärlat så mycket "vanliga" plattor, jag har nämligen gjort en massa andra spännande saker som har limning som delmoment...


Fler glasunderlägg, Rubiks Kub-inspirerat denna gång.


Äntligen har jag ordning på mina bankdosor, dom har nämligen en
tendens att försvinna..






Pennburk med Super Mario figurer :D




Super Mario-kub


R O


M A


1up-svampen och så står det 1-U-P runt om på sidorna :)


Nintendo-kontroll


som jag har mina laddare i! Står även PRESS START i botten.


Hammarby-låda ;)


Sparbössa. (Jag körde lite på den arabiska stilen och satte frågetecknet
åt fel håll, alltså ett medvetet val haha)

Så ja, detta är vad jag har gjort den senaste tiden :)
Om det är någon som vill beställa en något i den här stilen så är det bara att säga till! Det mesta går att fixa till, utformningsmässigt alltså.

För pärlor har jag, har nämligen precis beställt 48 000 pärlor. Yey!

Kommentarer
Postat av: Saja

Haj, snöade in på din blog precis. Coola grejer! Särskilt nintendo-kontrollen. Är det en ide man får låna? Jag har med gjort en box för mina wii-kontroller. Kolla in min blogg. Jag sysslar mycket med pixelkonst. Vi kanske kan swappa länkar eller nåt. Ha det!

2011-07-10 @ 18:20:46
URL: http://Sajaaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0