Söndag

Hoppas att alla har kommit ihåg att dra fram klockan idag. Det gjorde jag i alla fall, på nästan alla klockor, glömde en. Gick efter den och då blev det helt plötsligt väldigt stressigt när jag skulle iväg till träningen. Men jag hann precis i tid dit. Inomhusträning börjar kännas gammalt och tråkigt nu så vi körde mest match idag. När jag hade släppt in två mål så gick jag från träningen. Inte så mycket för att jag hade släppt in två mål men för att jag skulle upp till staden och äta lunch med Lovisa, Michelle och Frida :)

Vi skulle äta på Supreme men de hade tydligen stängt, drygt! Så vi gick till Wayne's Coffehouse istället, det gick ju lika bra det. Jag har dock två visdomständer som växer och gör livet förjävligt, så jag har lite svårt att äta faktiskt. Men det blev västerbottenostpaj för 75 galna kronor. Det är ju sinnessjukt dyrt, men gott var det, tur det. Efter trevlig lunch var Frida tyvärr tvungen att lämna sällskapet men vi andra fortsatte på stan med mål att köpa glass, det blåsiga och kalla vädret till trots. Så vi köpte glass och satte oss på det där fiket vid SF och pratade.
Väldigt trevligt må jag säga :)
Och imorgon ska jag köpa tågbiljetter till Uppsala för att fira Valborg där! Det ska bli nice! :D

Nu sitter jag och kollar på VM-finalen i curling, Sverige möter Canada. Så långt är det en bra och spännande match. Men Heja Sverige! En OS-repris skulle vara nice, och då menar jag vinst och inte spänningen som gav mig ett nervsammanbrott!

Jag har helt enkelt haft en väldigt trevlig söndag, perfekt avslutning på den här veckan som har varit väldigt upp och ner. Imorgon är det dags för ny vecka, ny delkurs och nya möjligheter! Kan bli bra :)

Just, kollade hur mycket jag får i skatteåterbäring, fin summa, bra semesterpengar. Livet leker! ;)

Ha det!

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0