It's friday, friday...

Det blev jobb idag, klockan 8 någon gång blev jag väckt av att telefonen ringde. Jag hatar verkligen att bli väckt av att någon ringer. Jag tror alltid att det är mitt alarm och så inser jag att det inte alls är det och det blir bara rörigt. Men jaja, det är väl bra att jobba men det vore ju skönt med lite ledighet någon gång. Det är en bristvara, men man kan ju inte säga nej till jobb när dom ringer och säger att det är kaos och kris allt vad det nu kan vara.

Kvällen har spenderats på Ekängs konstgräs. Tjejerna hade match mot ÖSK Söder. Det var inte så mycket ordning med något på planen faktiskt men det hela slutade oavgjort till slut, 3-3. Vi ledde matchen två gånger, ÖSK kvitterade två gånger och tog ledningen. Men i matchens typ sista minut så lyckades vi kvittera. Sett över hela matchen så var väl oavgjort rättvist men mest till vår favör. 9 av 10 passningar gick till fel adress och ja, det var rörigt.
Och som jag har påtalat tidigare så kommer det hela leda till en för tidig död genom hjärtinfarkt. För påfrestningen, oj oj. Ibland tror jag att tjejerna planerar det hela. Inte okej....

Nu ska jag ta helg på riktigt. Jag ska inte göra ett skit den här helgen. Det enda som är planerat är att jag måste läsa några sociala utredningar till nästa veckas redovisningar och på söndag ska jag kolla när bror spelar på YEAH!- festivalen :)

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0