Inte så prioriterat

Har blivit riktigt dålig på att blogga men tiden räcker inte alltid till och tyvärr får bloggen se sig bortprioriterad ibland. Samtidigt så händer det inte så mycket som är värt att skriva om kanske. Det är skola, fotboll, skola, lite mer fotboll och så lite frallor på det.

Nu är vi inne i en hemtentavecka och tentan handlar om att vi ska analysera oss själva. Låter roligt va? Jag vette sjutton om jag vill analysera mig själv faktiskt haha. Men det blir nog bra det där.

Knäet har blivit bättre, det hugger till och sådär ibland men det värker inte konstant. Så imorgon tänkte jag nog faktiskt spela lite innebandy. Fast det får bli väldigt lugnt.

Nej men nu är det väl lika bra att försöka börja med den där tentan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0