It takes a fool to remain sane

Idag har jag lämnat in hemtentan för processbedömning och jösses vad skönt det är. Så om tre veckor vet jag hur mycket jag kommer behöva ändra på den och om jag ska gissa på vad som behöver ändras så är det analysen behöver mer struktur och diskussionen vara lite utförligare. Men vi får väl se helt enkelt. Jag tänker i alla fall inte ägna den en enda tanke de närmsta tre veckorna. För just nu känner jag mig helt slutanalyserad och hjärnan är som en enda stor gegga...
Men oj, tröttheten som sköljer över än när man har lämnat in en tenta. Det är som att man går på högvarv en hel vecka och när man väl lämnar in den och släpper det så vill man sova 24 timmar, ungefär.

Förutom att ha ägnat en vecka åt att skriva tenta så har det varit både futsal och innebandy. I lördags hade tjejerna seriepremiär i futsal, vi mötte Sturehov och vann komfortabelt med 8-1. Tjejerna spelade så jäkla bra så det var knappt att vi behövde coacha överhuvudtaget. Inga fel det heller faktiskt.
Innan, under och efter futsalmatchen så var det innebandycup med Bloody Sunday. Jag var alltså med litegrann när jag hann och så länge knäet höll. Det höll första matchen och började säcka ihop lite sista matchen men ändå skönt att det håller litegrann :) Fast cupen gick väl inte jättebra, vi förlorade alla matcher faktiskt. Men man kan ju inte vinna jämt. Fast trots att mixlaget förlorade allt så gick damlaget vidare till finalspel i januari. (Ett damlag som vi startade upp i lördags, haha). Ne, men det behövs fler damlag helt enkelt så i januari ska vi åka till Linköping och lira, det ska bli kul!

Imorgon är det fredag och det ska bli skönt! På lördagmorgon är det näst sista gången för frallorna och på eftermiddagen är det futsalmatch och på söndag är det match på Ekängs konstgräs. Säkert något skolarbete att fixa med också. Fullt upp helt enkelt.

Just, idag är det exakt en månad kvar till julafton och jag är typ redan färdig med alla julklappar. Vad händer där liksom? Brukar alltid handla julklappar dagen innan. Men tacka vet jag nätshopping, handlar alla julklappar på nätet. Så skönt!

Nu ska jag ta en powernap för att fira att tentan är inlämnad.

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: emelina

hörde att du skulle ha kalas oxå ;)

2011-11-24 @ 21:24:13
URL: http://pansyfoxburr.blogg.se/
Postat av: emelina

sv: haha men frallor och tårta låter bra, jag får ju mitt nya spel på fredag oxå så det är bra att det inte blir så länge ;) haha

2011-11-26 @ 23:03:00
URL: http://pansyfoxburr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0