Veckans I-landsproblem

När jag vaknar på mornarna brukar jag kolla min mail lite snabbt för att se om jag har fått något spännande. Igår morse var inget undantag och man kan väl säga att det minst sagt fanns ett spännande mail, för en gångs skull. Det var nämligen ett mail från backstreetboys.com som annonserade ut att datumen för vårturnén med NKOTBSB (New Kids On The Block / BackStreet Boys) i Europa! JAA! tänkte jag, äntligen kommer dom till Sverige! Efter en minut hade jag insett att turnén är väldigt kort och tunn i och med att de i princip bara besöker Storbrittanien, Danmark och Sverige. Backstreet Boys älskar ju Sverige så det är ju inte så konstigt att dom väljer att komma hit, men nästa besvikelse (ja faktiskt) är att dom ska spela i Malmö Arena. Vad är det om? Malmö?

Det är säkert en jättebra arena men det är 60 mil bort och blir liksom helt plötsligt ett projekt av det hela, det är ju inte som att åka till Stockholm över kvällen (eller promenera någon kilometer i Oslo). Så jag vet liksom inte riktigt hur jag ska göra med det här (ja, det är ett stort problem för mig).

Men som jag sa till Lovisa (min ständiga följeslagare vad gäller BSB-konserter) så skulle jag kunna cykla till Malmö för att se Backstreet Boys. Men nu är det NKOTB också, har aldrig gillat dom, förstår egentligen inte samarbetet. Mycket beror ju på biljettpriset också, jag chillar nog lite med det här tills jag vet priset. Så får det bli!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0