En saga om en ring



För tio år sen kom den här filmen, idag såg jag den för första gången. Det var slitsamt att hänga med i alla svängar om den där ringen, alla folkslag och alla udda namn. Men det gick ganska bra. Skapade egna namn till vissa personer och då blev det bättre. Piff & Puff och Aragog funkar bra för mig..

Men nu har jag sett den första, bara två kvar.

Men efter att ha förlorat 3 timmar av mitt liv (det kändes ändå lite så) så kollade vi (eller jag) på andra halvlek av Barca-Milan. Då kändes det hela lite bättre.

Kommentarer
Postat av: Richard

Synd att du måste se filmerna p.g.a. vadslagningen. Det är ju faktiskt en trilogi som man skulle kunna klara sig utan.

2011-09-14 @ 14:04:12
URL: http://TheStorm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0