Hej igen!

Nu har det blivit sådär igen, för mycket att göra och ingen tid alls till bloggen.

Så det mesta rullar på som vanligt faktiskt. Senast jag skrev hade jag klarat tentan och tragglade på om ipadens vara eller inte vara. Och eftersom jag sitter och skriver på ipaden så är det ju uppenbarligen så att det blev en. Jag är väldigt nöjd och den gör livet lättare. Jag är otroligt oteknisk men jag är prylgalen och det känns helt rätt. Jag är väldigt nöjd med mitt val!
Jag har även hunnit vara på Bodaborg med min klass. Jag, Sara, Emelie och Therese utgjorde ett väldigt bra lag och klarade hela 21 stycken stämplar. Det är fan helt sjukt, så många har jag aldrig lyckats klara och jag är fan imponerad. Men fan vad kul det är på det där stället alltså! Helt sinnessjukt! Jag hade en riktigt bra dag och sen hade jag blåmärken och träningsvärk i en vecka! Väldigt värt.
Skolan har mest bjudit på grupparbete och några extremt tråkiga seminarier. Men det är snart sommarlov så det känns väldigt chill! Ett seminarium, en hemtenta och en projektredovisning kvar sen är det 10 veckor på posten som gäller och sen börjar praktiken, helt galet!
På tal om praktiken så gjordes det valet i helgen som var. Är lite missnöjd med det magra utbud som fanns att välja på, men vi får reda på imorgon hur det har gått och vilken plats man får, om man nu får någon...
Slutligen vill jag passa på att säga stort Grattis till Verran och Oscar som imorse blev föräldrar till världens sötaste lilla pojke! Stort! :)
På lördag drar jag till Uppsala för en fyra dagar lång visit och förutom att träffa väldigt saknade vänner så ska ju Valborg firas! Blir awesome! :)
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Richard

Hur användarvänligt är det att skriva på en iPad jämfört med en laptop? Är lite nyfiken själv på en platta men vet inte om jag skulle uppskatta att skriva på en sådan.

2012-04-30 @ 11:54:14
URL: http://TheStorm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0