Den här veckan alltså.

Alltså, den här veckan har minst sagt varit väldigt intressant och på ett sätt är det faktiskt ganska skönt att den snart är slut. I onsdags var det mer fest, även denna gång med lite folk från klassen. Det började med en ganska sansad förfest, en galen utgång till Strömpis och så slutade det med en sinnessjuk bakfylla. Strömpis bjöd i alla fall på piratfest då en ny termin har börjat och det således är nollning. Vi var dock inte klädda som pirater men jag snodde en ögonlapp från någon nolla under kvällen. Så charmigt haha. När krogen stängde klockan 2 ringde jag taxi, åkte hem och däckade. I torsdags hade vi föreläsning. Hälsotillståndet var verkligen inte på topp, inte bara för min del utan för de flesta som var ute på onsdagen. Det blev inte bättre av att föreläsningen var otroligt ovärd och svår att förstå sig på. Fredagen fortsatte i samma tecken. Det dåliga måendet och speciellt tröttheten satt fortfarande i för några av oss och 4 timmars föreläsning om biologi var väl inte top notch. Men det gick det med. Igår var jag i Linköping och spelade innebandycup med ett Bloody Sunday, men bara tjejerna denna gång. Det gick väl sådär men vi som lag har aldrig spelat med varandra förut så det var inte så lätt. Vi förlorade alla matcher i gruppspelet men det var roligt ändå. Mitt under cupen la min telefon av, väldigt charmigt. Den hakade upp sig vilket gjorde att jag blev aningen frustrerad. Men nu fungerar den igen! yey. Idag ska jag på kalas i Frövi och fira att ena systerdottern har fyllt 18. Ikväll är det dags att dra igång futsalserien igen efter juluppehållet, hemmamatch mot Hovsta. Så ikväll handlar det inte bara om 3 poäng, utan om prestige också. Egentligen är det vanlig seriematch med Bloody Sunday idag också, men det går inte ihop sig rent tidsmässigt, vilket skapade en dålig prioritering som jag förstår det. Som sagt, dags för den här veckan att ta slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0