Alkohol och påsklovsfotboll

Hej hej: Nu ska jag uppdatera bloggen med allt jag gjorde. Jag tycker att hela påsken var mycket positiv så jag tänkte bara berätta allt jag gjorde, just eftersom allt var nice.

Fredag: Jag åkte till sommarstugan i det vackra vårvädret och hjälpte till med att bära lite grejer. Bra för min träningsuppstart! Sedan solade jag och Agnes en hel del, innan jag blev hurtig tvingade med henne att springa till Gäddviken fram och tillbaka. Blev fem kilometer, inte dåligt... På kvällen gjorde jag mig i ordning och satte på mig min nya fina tröja och sedan gick jag med familjen och käkade middag på Coco Thai. Hur gott som helst! Efter det åkte jag till John som hade permis och träffade massa klassfolk jag inte träffat på aslänge. Nice. Vi alla drog till Stället och hade det sjukt trevligt och Frida förlorade klunsen och bjöd på Cider. Efteråt gick vi åter hem till John för efterfest och sen gick jag, Michelle och Amanda hem till mig och sov alla tre i min säng. Mysigt. Jag måste också säga att jag verkligen var på topp hela kvällen! Så sjukt nice kväll!

Lördag: Vi alla vaknade extremt tidigt för att det var så varmt i mitt rum och gick upp och åt frukost vid typ nio. Sedan satte vi oss och solade vid kanotföreningen och spelade Finns i sjön. Avancerat till tusen. Efter kortspel gick vi hem till mig och lagade färsk pasta eftersom vår pizza vi beställt aldrig dykt upp. Sedan gick jag till Stadsparken för att träffa Lina som jag inte sett på typ sex månader och det var väldigt skoj. Hon berättade allt om Oslo och jag blev taggad! Därefter var det dags för påskmiddag med mormor och mycket god mat. På kvällen gick vi ut till Stället igen och Nineties! Nice. Jag träffade en konstig skåning som var fotograf och tog kort på oss, haha jag pratade skånska också! Kvällen slutade med Animal Planet på TV hemma hos Amanda och hennes grymt sköna säng!

Söndag: Vaknade hemma hos Amanda efter en god natts sömn och förstod inte vart jag var först. Sedan gick BSB-alarmet på och jag greppade. Vi kämpade oss upp till innebandyträningen och jag fick ett par mjukisbyxor av henne, snäll som hon är. Vi mötte Michelle, Elias och Agnes och spelade match i en och en halv timme. Jag vann alla matcher och var extremt nöjd! Amanda spydde på toaletten mitt i träningen, haha. Efter innebandyn blev det fotbollscoachning med Amanda privattränaren och sedan den årliga påsklovsfotbollen i Skytteparken. Det gick skitbra. Jag måste ha varit mittback i mitt forna liv. På kvällen gick vi hem till Frida för Mao Peng och TP. Jag, Amanda och Michelle ägde.

Måndag: Spenderade större delen av dagen på Atleverket där det var hysteri! Men tiden gick jättefort och jag fick dubbel ob så jag är nöjd. Efteråt hade jag asont i fötterna men då satte vi oss och chillade och kollade på O.C. och åt glass och snickerskaka. Gott. Och välbehövd vila.

Idag har jag varit på jobbet och efteråt ägnat mig åt min nya favoritserie The Hills. Det är så spännande! Jag tycker det på riktigt, haha.

Detta får räcka för nu, jag är trött och måste ha lite vila för att orka med det hårt arbetande liv jag nu lever. Puss o kram, ses på stan!
/Lovisa the man

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0