Fan vad snäsigt!

Okej, jag kanske inte ägde alla på bowlingen. Jag tror faktiskt inte att jag ägde någon överhuvudtaget. Men jag är ganska nöjd ändå, för jag fick två strikar och tycker att bowling är jävligt najs.
Hade vi spelat för ett år sedan hade jag varit skitsur för att det inte gick så bra som jag ville att det skulle gå, men jag har lärt mig att ta sportsliga motgångar ganska bra och kan nuförtiden ta en förlust på ett bra sätt. Det känns bra och ger inre frid vid sportande. ;)
Lovisa och Michelle verkade i alla fall tycka att jag ser rolig ut när jag kastar klotet för ganska ofta när jag vände mig om efter ett kast satt dom och skrattade. Whatever, det bjur jag så gärna på.
Men det bästa var fan när jag nästan fick strike när jag kastade med vänster, eller så var det när jag skulle försöka kasta som Lovisa gör och kastade den direkt ner i rännan. Bowlinglandslaget nästa!

Sen blev det Grodis, som man skulle kunna säga är vårat stammisställe. Jag dissade Daimtårtan idag och tog kladdkakan..jag får se hur det blir i framtiden, jag tror ändå att Daimis vinner i längden, faktiskt. Men oavsett vad, så är fika jävligt najs!

Åhå, jag är så taggad på festival! Sport camp! Kom igen, det måste bli!

Haha, jag missade bussen hem! Den gick tydligen inte på Drottninggatan ikväll. Det var ju lite snopet men samtidigt så blev det lite av ett äventyr. Jag försökte verkligen springa ikapp bussen, fast det var ju mission impossible. Men hade det varit tävling i 60 meter stadshinder, så hade jag lätt vunnit. Jag vann i alla fall över de där två knäppa asiaterna som också försökte springa ikapp bussen.

Imorn är det fredag! Freeeeeeeeeeeeeeeedag! Bästa dagen på hela veckan, lätt plätt!
Jag måste även ta reda på vad Olle egentligen menar med snäsigt, ett ord som jag nu stör mig på men som jag säkert kommer börja använda själv. Sån är jag, hänger upp mig på ord. Jag gillart! Snäsigt!

/ Foppis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0