Föräldramöte och inlines

Idag blev det inlinespremiär. Det är riktigt skönt att åka inlines, det fick bli två mil idag, jag hann inte med mer. Jag brukar åka 2,5-3 mil annars, men det var så dåligt sopat också, så det var inte värt det. Men det är så jävla skönt att åka inlines, man känner sig fri på något sätt, väldigt najs.
Förra året när jag åkte inlines vid den här tiden på året klarade mitt knä ungefär 3 km innan det gav upp och ville döda mig. Idag fixade jag 2 mil utan större problem, det gjorde lite ont men ändå. Så knäet börjar hålla mer och mer, väldigt positivt, jag gillart!

Föräldramötet gick bra, bättre än jag trodde. Jag hade förberett mig på att några föräldrar skulle bli sura och tycka att jag inte alls har någon rätt att lämna laget utan tränare. Visserligen var inte de "några" där, men ändå. De som var där tog det bra och tyckte att det jag ska göra lät jätteroligt och att jag verkligen ska passa på att resa när jag är ung. Så det var väldigt skönt, det känns lite lättare nu. Ska berätta för barnen på tisdag, jag hoppas det går lika bra =)

Nu ska jag ta snus, gå och lägga mig och vakna som en icke-snusare. Heja!

/ Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0