General Töntig...

Efter frukosten vid 11.30 insåg jag att det var 11 grader varmt ute och tänkte att det kan man ju inte slösa bort. Så jag rotade fram min bärbara CD-spelare, hittade en skiva med namnet Foppas Grymma Blandmix, letade på en solstol i det överfulla förrådet och satte mig på framsidan av huset och njöt. Både av solen och av den otroligt grymma skivan som jag brände någon gång i början av ettan. Snacka om nostalgi. Jag älskar våren, man blir helt glad och lycklig!

För övrigt så känns det som att hela den här dagen har innehållit positiva inslag! Förutom solen och den grymma skivan så har vi även:

- Backstreet Boys status på facebook löd: In the studio. Dom spelar in en ny skiva, ett helt nytt album. Det gör hela min dag, hela min vecka, hela månaden och fanimej hela året! Så fett najs!
- Jag köpte general white, och snuset ligger ascoolt i dosan. De är formade som tårtbitar och ligger som en cirkel i dosan. (Se bilden) Så lite kan göra så mycket! Jag hoppade upp och ner av entuiasm och kände mig för en stund lite töntig och jag vet att Verran ansåg att jag var det också...
- Nu gick det visserligen inte så bra för Sverige i matchen mot Serbien (förlust med 2-0). Men jag ser det som jävligt positivt att Lasse äntligen vågar släppa in unga spelare i truppen. Mer sådant, men ändå bort med Lasse - och jag tror att Sverige kan bli bra.



Snuset i snusdosan, så coolt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0