Kasta bollen förihelvete!

Vi spelade brännboll i Skytteparken ikväll, så himla fint! Vi sprang som as, peppade och skrek och vissa av oss var lite regelfascister stundtals. Regelfascist är ett roligt ord. Sen åt vi på MAX the one and only place to be. Nice. Kändes lite som att ha lov ändå, fast vi vuxit ifrån skoltiden. Mysigt. Min stegräknare visar på 13 329 steg! En måndag liksom, på jobbet fick jag ungefär 700 steg. Det är crazy! Och inte bra alls för mitt framtida nyttiga liv i rörelse. Tur att jag tog igen det på brännbollen!

Åh det har helt enkelt varit en fin dag trots att det är måndag...

Hallå nu kom jag för fan på det bästa för idag!!! Jag kom FEM minuter FÖR TIDIGT till jobbet. Helt galet. Jag kom in där och undrade vart alla tagit vägen, i konferensrummet var det inte heller någon och då vände jag mig om och kollade på det stora uret på väggen (haha, vilken låt?) som till min största förvåning visade fem i halv!! Det var stört. Kanske börjar det vända? Man vet inte. Men ett under var det!

Jag ska tagga järnet på påsken och träffa så många människor jag bara orkar. Det blir jag glad av, jag tröttnar så lätt på mitt eget sällskap. Mina positiva ögonblick i livet är till bredden fyllda av mina fantastiska vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0